אוסף הטיפים שלנו

טיפים

  • שמלה לפי מזג האויר-

    אם כבר יש תאריך ואולם. כדאי שתחפשו שמלה לפי רילוקיישן ומזג האויר הצפוי. אם את מתחתנת בגן בעונה החמה, תתים שמלה קלילה ואביבית. לעומת זאת, אם את מתחתנת בענה הקרה, כדאי לבחור שמלה מבד עבה יחסית.

  • שמלה לפי מבנה –
    מבנה אגס או בשמו העממי "מבנה אגן הים התיכון"-
    בעלות מבנה גוף כזה חייבות לזכור שהכי חשוב להדגיש את פלג הגוף העליון. בפועל זה אומר שרצוי לבחור שמלת כלה עם מפתחים גדטלים בחלק העליון. את איזור האגן ניתן לטשטש באמצעות חצאית בלון.

    מבנה PETIT – לבעלות מבנה גוף זה חשוב דווקא להחצין את הנשיות ולבחור בשמלה צמודה יחסית העשוייה מבד קליל היוצר מראה ארוך. וכמובן נעלי עקב גבוהות ככל הניתן.

    מבנה גוף מלא- צריכה שמלה שמבליטה את איזור המותניים המשווה מראה צר יותר וחצאית שאינה רחבה מדי, אשר תטשטש את פלג הגוף העליון ותיצור מראה צר ומחוטב.

    בעלת חזה גדול–  בגזרת סטרפלס ישרה את עלולה להרגיש לא בנח מאחר ואין מספיק תמיכה לחזה ולכן מומלץ להוסיף כתפיות למתיכה נוספת.

    גזרה לכלות גבוהות- שמלה בגזרת סטרפלס, קולר או מחשוף עדין תיצור גזרת שמלת כלה אצילית ומעודנת.

תכשיטים לשמלת כלה-

להשלמת המראה נדרש תכשיט יפה שיעניק הרמוניה להופעה. עגילים הם אקססוריז חובה לעומת שרשרת שלא תמיד תתאים לסגנון השמלה. אם החלטת ללכת על שמלה פשוטה וקלאסית, תוכלי להתפרע עם השרשרת שתשדרג את הופעה.

מצאתי באחד האתרים!

מומלץ לקרוא!

מי לא מכירה את הסרט הזה לפני החתונה:

לשכור שמלת כלה אצל מעצב ידוע או לתפור אצל תופרת. לפעמים מדובר בשמלות כלה צנועות, אך עדיין רוצים את האפקט המירבי, אז מה עושים?

לקנות מותג בין 20000- 8000 ש"ח?? או לתפור לרוב חיקוי אבל במחיר הרבה יותר זול?

רוב הכלות חוששות לבחור את האופציה של שמלת כלה זולה  מכמה סיבות:

1) הן לא מכירות את התופרת.

2) כלות חוששות שאיכות הבדים ורמת הגימור יהיו נמוכים בגלל המחיר הזול.

3) לרוב, תופרות מהבית לא עובדות באופן חוקי ולכן אין שום הבטחה מתוצאה.

גרועה מזה  כי אין הסכם רשמי ואי אפשר לתבוע כסף בחזרה

4) קיים חשש שתופרת לא תהיה מסוגלת לתפור דגמים מורכבים. בשמלות "קצפת" עם שכבות רבות, כלות מעדיפות לסמוך על מעצבים ומוציאות הון על שמלה לערב אחד.

5) בדרך כלל אצל תופרת אין דגמים קיימים ואין מה למדוד.

לרוב כלות מעדיפות לראות את השמלה העתידית או דגם שדומה לה על הגוף, אפילו אם היא לא במידה הנכונה בכדי להיות בטוחה שזה מה שיתאים לה.

אז איך בכל זאת לא ללכת למעצבים היוקרתיים, לחסוך בהוצאות ולהיות בטוחה ורגועה שהשמלה שלך בידיים מקצועיות והערב שלך יהיה מושלם?

ישנה אופציה שפויה יותר לתפירת שמלת כלה מועצבת, הזמנת שמלת כלה זולה דרכינו בייבוא אישי!

בארץ יש מספר סלוני כלות שבהם מעצבים נותנים את האפשרות, אנו מבטיחים לך את המחיר הזול ביותר!

אין סיבה לממן למעצבים שכירות של עשרות אלפי שקלים בדיזינגוף.

המחירים של השמלות שלנו מבוססים על עלות חומרים, עבודה של מעצב, השכרת תופרות לפי שעות עבודה וכל זה באיכות מירבית.

לעומת המעצבים היוקרתיים שאצלם בדרך כלל את כל העבודה מבצעות תופרות ,כלומר השקעה בשכר עבודה גבוהה יותר, עלות של שכירות החנות היקרה במרכז העיר, חומרים ועלויות שיווקיות וכמובן המותג. ככל שהמותג יוקרתי יותר תשלמי יותר על אותו הדבר בדיוק.

בדרך כלל כולם עושים את העבודה שלהם טוב, במיוחד כשיודעים שבזה תלוי בשם שלהם. יחס אישי ואמיתי, בדרך כלל, תפגשי אצל מעצבים קטנים יותר

והם גם זמינים יותר. ובסופו של דבר כל אחת יודעת שהכי חשוב זה איך שאת נראת כוהכסף שחסכת בהשקעה חכמה מאפשר לך  למשל לבלות בירח דבש.

למי לפנות ואיך למצוא מעצבים שיוכלו לתפור לך שמלת כלה חלומית בזול ובאיכות גבוהה אם בכל זאת לא רכשת דרכינו?

קודם כל, לרוב אלו מעצבים שעובדים מהבית. אז, כשאת מחפשת את המעצב שימי לב שהטלפון שלהם יהיה טלפון נייד. תחפשי בפורומים ובגוגל מילות חיפוש כמו:  שמלת כלה בזול, תופרת שמלת כלה בזול, שמלת כלה וינטג' במחיר שפוי, שמלת כלה זולה, שמלת כלה פשוטה, שמלות כלה בזול, שמלות כלה זולות, שמלות כלה להריון במחיר זול, שמלות כלה למידות גדולות בזול, תפירת שמלת כלה בעיצוב אישי, שמלת כלה בעיצוב אישי בזול וכו'.

אז כלות יקרות, תשקלו את התקציב ועשו את ההחלטה הטובה בשבילכן.

בשורה התחתונה: לא באמת חשוב איפה תמצאו את שמלת הכלולות

שלכן ובאיזה מחיר, אלה שתרגישו בה שלמות עם עצמכן. דבר חשוב נוסף, שלא תצאו מכל מירוץ החתונה בלי תקציב לתחילת חיי הנישואין המאושרים שלכן.

מזל טוב!

כתיבת תגובה